Σάββατο, 2 Ιανουαρίου 2010

1984



Όταν το 1996 διάβασα το κλασικό 1984 του George Orwell μου άρεσε τόσο πολύ που σκέφτηκα να κάνω τη μουσική επένδυση του βιβλίου, κάτι σαν soundtrack. Τότε βέβαια ήταν η εποχή της κασέτας οπότε το αποτέλεσμα γράφηκε σε μια "60αρα". Παρότι τα χρόνια πέρασαν και εδώ και αρκετό καιρό δεν υπάρχει κασετόφωνο ώστε να την ακούσω, την κράτησα χώρια από τις υπόλοιπες κασέτες μου που πλέον σκονίζονται σε κάποιο κουτί. Πριν λίγο καιρό κάθισα και βρήκα κάποια κομμάτια που μου έλειπαν και η κασέτα έγινε playlist στον υπολογιστή μου. Έτσι ενώθηκε το puzzle και τελικά το αποτέλεσμα έγινε το νέο "συννεφάκι" μου και μπορεί να το ακούσει ο καθένας εδώ:









Ακόμα και μετά από τόσα χρόνια και παρά το γεγονός ότι υπάρχουν ετερόκλητα τραγούδια σ' αυτή τη κασετούλα μου μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και γι' αυτό δεν άλλαξα τίποτα.

Μετά από λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο βρήκα μια εξαιρετική προσπάθεια μεταφοράς του βιβλίου σε κόμικ το οποίο μάλιστα διατίθεται  δωρεάν online. Μέχρι στιγμής έχουν μεταφερθεί και είναι διαθέσιμα για κατέβασμα τα δυο πρώτα κεφάλαια εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου